پرتال اطلاع رسانی هاپکیدو ايران iran hapkido
نحوه تغذیه قبل از تمرین برای گرفتن بهترین نتیجه PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط ziaeepour   
يكشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 10:54

 

همه می دانند که ورزشکاران برای اینکه بتوانند به اهدافشان برسند، باید غذاهایشان را با برنامه بسیار دقیق مصرف کنند. اما درمورد بقیه ما چطور؟ شما هم ممکن است جزء آندسته از افراد باشید که ۳۰ تا ۶۰ دقیقه در روز را برای ورزش وقت می گذارید. آیا شما هم باید درمورد آنچه قبل و بعد از تمرینتان می خورید مراقب باشید؟

همیشه نه. اگر رژیم غذایی سالمی داشته باشید و کالری های کافی در حد میزان فعالیتتان به بدن خود برسانید، می توانید بر اشتها، سطح انرژی و تجربه خود تکیه کنید تا ببینید لازم است قبل یا بعد از تمرینتان چیزی بخورید یا نه. اصل کلی در اینجا این است: باید ببینید چه چیزی برای شما بهتر عمل می کند و همان کار را بکنید.

به اشتراک گذاری این مطلب در

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 11:22
ادامه مطلب...
 
گرم کردن و کشش در هنر های رزمی(هاپکیدو)قسمت چهارم PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط ziaeepour   
پنجشنبه 13 تیر 1392 ساعت 13:56

گرم کردن و کشش در هنر های رزمی(هاپکیدو) قسمت چهارم


به اشتراک گذاری این مطلب در

 
مستند شهید آبیاری اولین شهید مدافع حرم فدراسیون ورزش های رزمی PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط ziaeepour   
شنبه 04 آذر 1396 ساعت 15:11

مستند از آسمان

ویژه استاد شهید مدافع حرم #شهید_عباس_آبیاری
اولین شهید رزمی کار فدراسیون ورزش های رزمی کشور

شبکه دو سیما

جهت مشاهده کلیپ کامل  مستند به کانال هاپکیدو کشور بپیوندید .

https://t.me/HapkidoGHF

به اشتراک گذاری این مطلب در

آخرین به روز رسانی در شنبه 04 آذر 1396 ساعت 15:40
 
ورزشکاران برای حفظ توان بدنی خود موز بخورند PDF چاپ نامه الکترونیک
نوشته شده توسط ziaeepour   
يكشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 10:46


محققان آمریکایی به ورزشکاران توصیه کردند که به هنگام فعالیت های ورزشی خود به منظور حفظ توان فیزیکی و قدرت خود موز بخوردند زیرا این میوه نسبت بهنوشیدنیهای ورزشی توان بالاتری به آنها می دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس به نقل از نشریه “PLoS ONE، محققان دانشگاه ایالتی آپالاچی در کارولینای شمالی آمریکا براساس تحقیقات خود به بازیکنانو ورزشکاران توصیه کردند که در جریان فعالیت ورزشی خود موز بخوردند زیرا بهترین و مناسبت ترین راه برای بالا بردن فعالیت بدنی، قدرت تحمل و ادامه بازیها وفعالیت ورزشی مثل مسابقات فوتبال و دوچرخه سواری با حفظ توان و قدرت در طول مسابقه می باشد.در این تحقیقات آمده است: موز فراتر از نوشیدنیهای ورزشی استزیرا حاوی مخلوطی از قندهای سالم است که در نوشیدنیهای ورزشی معمول مورد مصرف در جریان مسابقات وجود ندارد. موز همچنین حاوی مقادیر زیادی فیبر، پتاسیمو ویتامین B6 است که توانمندی ورزشکاران و قدرت تحمل آنها را در طول فعالیت بدنی افزایش می دهد.

به اشتراک گذاری این مطلب در

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 11:27
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

صفحه 3 از 77

Template designed by Salar Zangiband May 2008

Published By PersianIT.ir